MEUTE EAGLE

Effectifs de la meute
Missions de la meute
recherche membres

Poster un nouveau sujetRépondre au sujet :: Gestion :: Se présenter Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Sagesse est mère de sûreté
Date d'arrivée : 10/11/2018
Expérience : 12

Identité
SOUVENIRS:
0/0  (0/0)
Sam 10 Nov - 9:58

Sink in the river The lessons I learned

Prénom

Mon nom est Archimède, je suis un mâle et je suis âgé de 4 ans et 3 mois. Je fais partie des solitaires et j'y ai le rôle de solitaire. Si tu veux tout savoir, je suis sur les terres de Raja'ah depuis deux ans.
Enfin, si je devais donner un pourcentage à ma vie passée, il serait probablement de 55%.

Caractère

Un minimum de cinq lignes est demandé. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius.

Salut ! Mon pseudo est celui-ci. Je me suis retrouvée ici comme ça. Je suis âgée de 00 an et je trouve vraiment que ce forum est super fabuleux. Mon avatar (et ma signature) viennent de cette personne.

Said no more counting dollars We'll be counting stars

©️️ Halloween

Revenir en haut Aller en bas
Date d'arrivée : 04/10/2018
Expérience : 583

Identité
SOUVENIRS:
0/0  (0/0)
Beta Eagle
Dim 11 Nov - 13:39
Bienvenue Archimède!
J'ai hâte d'en apprendre plus sur ton personnage. Bon courage pour ta fiche Wink

Date d'arrivée : 10/11/2018
Expérience : 12

Identité
SOUVENIRS:
0/0  (0/0)
Mer 14 Nov - 10:16
Plop plop ! Merci !
Contenu sponsorisé
Contenu sponsorisé
Contenu sponsorisé